Leden
Bustochten
Clubwandelingen
Overig

Een keer in het jaar organiseert Wandelclub Jo-Ne een clubwandeling voor haar eigen leden.
De bedoeling hiervan is tweeledig namelijk:

• de onderlinge al hechte band verder te verstevigen maar mogelijk nog belangrijker;
  • de nieuwe leden de gelegenheid te geven om al wandelend kennis te maken met een groot deel van de leden van Jo-Ne.
In onze prachtige omgeving wordt er die dag gewandeld en tijdens de rustpauze en afsluitend wordt er gezellig onder het genot van een hapje en een drankje gekletst en worden de diverse wandelervaringen met elkaar uitgewisseld.  Dat deze dag populair is, blijkt uit het grote aantal leden dat hieraan elk jaar weer deelneemt.

Op de onderliggende pagina's van dit onderdeel vindt u de impressies (verslagen met evt. foto's).