Winningen
Hoegaarden
OLV Waver/Eversel 2
OLV Waver/Eversel 1

Bustocht 1 naar Onze-Lieve-Vrouw-Waver / Eversel/Heusden-Zolder (Be.), zondag 21 maart 2010 (2).

De eerste bustocht naar de plaatsen Heusden Zolder en Duffel.

Rond 8.30 uur vertrokken wij uit een regenachtig Vijlen met de hoop dat het droog zou worden.

Ik zei nog: “Piet Paullusma voorspelde een mooie zonnige dag” en het wandelweer kreeg een 8 van hem, maar dat bleek niet waar te zijn.

Bij de eerste club waar we te gast waren Wandelend Paal hebben we de 4 km gelopen; veel moeras en toch ook een paar bospaadjes, het regende wel maar we kwamen om te wandelen dus dat deden we dan ook.

Bij de tweede club WSV Neteland hebben we de 10 km gelopen. Het was een leuke tocht die ons ook door de kweekkassen voerde waar je de andijvie en de sla zag groeien; zo mooi.

Al met al is het toch een geslaagde dag geworden en bedank ik de clubs Wandelend Paal en WSV Neteland voor hun mooie tocht.

Verslag en foto’s:  Dymphie Weusten

Vervolg foto’s zie:  Foto’s O.L.V. Waver/Eversel (2)