Leden
Clubwandelingen
Overig

Overige Informatie/Aandachtspunten:

Inschrijven voor de wandeltochten:

De leden van Jo-Ne worden verzocht om bij het inschrijven van de wandelingen onze clubnaam en ons clubnummer 2104 te vermelden op de startkaart.

Hierdoor telt u mee als Jo-Ne lid bij de wandeling en niet als individuele deelnemer.

Het eenvoudigste is om de clubstickers te gebruiken, welke gratis verstrekt worden.

Email adressen van de leden:

Om het milieu te sparen en de kosten te drukken verzoeken wij alle leden hun e-mail adres kenbaar te maken aan het secretariaat van onze club. U ontvangt dan in de toekomst alle correspondentie per email.

Jaarvergadering 2020:

, in het Jeugdgebouw, Hopschet 2 te Vijlen. Aanvang om 19.00 uur.

Clubwandeling 2020:

. Plaats van samenkomst en vertrektijd wordt tijdig bekend gemaakt. U ontvangt t.z.t. een uitnodiging per mail of brief.

Ledenvergadering 2020:

In het Jeugdgebouw, Hopschet 2 te Vijlen. Aanvang om 19.00 uur. Datum:          2020                                .

Kindermiddag:

.  (Nadere details per brief, mail, website).

Ledenbijeenkomst:

(Nadere details per brief, mail, website).